THAIFÖLD, Kambodzsa, Laosz, Vietnám, Burma, Malajzia, Hongkong és Japán, Kelet- és Délkelet-Ázsia csodálatos és felfedezésre váró országai, EGÉSZ ÉVBEN – és ami a legfontosabb – MAGYARUL.
Thaiföldi utazás, üdülés, programok
A Yourdestination Thailand magyar nyelvű oldala
Thaiföldi üdülési csomag körút kaland utazás
HOTLINE és INFORMÁCIÓ:

KÖZPONTI:  +36706239513

TIGRIS! TIGRIS! A Tiger Kingdom Phuketen

A tigris és az ember együttélésének viharos évezredei alatt kialakult valami közös is! Ázsiában nagy hagyománya van a tigristartásnak, tigrisnevelésnek. Nem volt királyi udvar, nemesi ház, gazdag kereskedő az udvarban szabadon mászkáló házitigrisek nélkül. Ezt a tigrisnevelési hagyományt elevenítette fel a Tiger Kingdom.

Játék a tigrisekkel, ahogy a régi királyok tették...
Phuket „legadrenalintermelőbb” szórakozóhelye a Tiger Kingdom. Nincs itt semmi más csak tigrisek, de jó sok és mind „kézzelfogható”! Amint megérkezük a bejárathoz, összeállítjuk az ízlésünknek megfelelő tirgis csomagot. A választék széles, van tigriskölyök, kistigris, normál tirgris és bazi nagy tigris. Ezen kívül kérhetünk profi fotográfust is, mert ő biztosan eszméletlenül jó képeket készít arról amit elkövetünk a tigrisekkel.
Megvárjuk kísérőnket, aki profi tigrisgazda és végigkísér bennünket az adrenalin túrán. Az egyes állomásokon annyi időt töltünk, amennyit akarunk. Játszhatunk a tigriskölyökkel, rámászhatunk a nagyobb tigrisekre, farkukat harapdálva fényképezkedhetünk velük, vagy a medence szélén ülve figyelhetjük a fürdőző tigriseket. Természetesen, annyi fényképet, videót készíthetünk, amennyit csak akarunk. Ha fotócsomagot választunk, az átalunk kiválasztott helyen profi fényképek készülnek rólunk és a macskákról. A "tigristekergetés" befejezése után érdemes megvárni, amíg az adrenalin roham lecseng és azonnal megbeszélni élményeinket társainkkal. Erre kitűnő alkalom egy, tigrispark büfé éttermében elköltött ebéd.
Árképzésünk egyszerű, nincsenek saját áraink. A Tiger Kingdom-nak napi árai vannak. A bejáratnál Ön kiválasztja a megfelelő "tigris csomagot" és kifizeti. Máris lehet kezdeni a borzongást.

Ezek a csomagok már 800 THB/fő ártől elérhetők.
Néhány profi fotó vendégeinkről és játszótársaikról
Biztonágos ez az egész? Igen, 100%-osan. Még soha sem fordult elő, hogy egy látogató megharapott volna egy tigrist. A tigrisek viszont nem kóstolják meg a látogatókat.
Phuket üdülés, nyaralás, program - magyarul