THAIFÖLD, Kambodzsa, Laosz, Vietnám, Burma, Malajzia, Hongkong és Japán, Kelet- és Délkelet-Ázsia csodálatos és felfedezésre váró országai, EGÉSZ ÉVBEN – és ami a legfontosabb – MAGYARUL.
Thaiföldi utazás, üdülés, programok
A Yourdestination Thailand magyar nyelvű oldala
Thaiföldi üdülési csomag körút kaland utazás
HOTLINE és INFORMÁCIÓ:

KÖZPONTI:  +36706239513

Méytengeri Horgászkaland: Az Andaman Tenger halai nappal és éjszaka

A Phuket környéki tengerről, a déli szigetvilág partjairól sok minden elmondható, és az mindenképpen biztos, hogy hal van benne bőven. Éppen ezért az idelátogató nyaralók körében nagyon kedvelt a mélytengeri horgászat. Remek szórakozás az egész napos vagy éjszakás halvadász kirándulás a tengeren.

Azt eszik, ami fog! De a fogás biztos, a halak finomak...
A Phuket környéki tengerről, a déli szigetvilág partjairól sok minden elmondható, és az mindenképpen biztos, hogy hal van benne bőven. Az északi szélesség hetedik fokán, a trópusi égöv szívében a tenger élővilága gazdag, millió számra úszkálnak benne a jobbnál jobb fogási lehetőségek. Éppen ezért az idelátogató nyaralók körében nagyon kedvelt a mélytengeri horgászat. Remek szórakozás az egész napos vagy éjszakás halvadász kirándulás a tengeren.
Az egyszerű halászcsónaktól kezdve, a rendes halászhajókon át egészen a speciális tengeri horgászjachtokig, rendeteg lehetőség közül válaszhatunk. A horgászfelszerelés mindig készen vár minket, és a hajó személyzete tudja, aznap vagy azon az éjszakán hová érdemes kihajózni, hogy a fogás biztos legyen.
A tenger élőlényeinek életritmusát követve kétféle, nappali vagy éjszakai horgásztúra közül választhatunk. Napközben a nyílt tenger komoly méretű lakóira vadászhatunk, illetve valamelyik sziget csendes öblében fenekezhetünk. Az éjszakai túra más. Ilyenkor úsznak fel a felszín közelébe a különleges „képződmények”. Tintahal, polip, és éjszakai halfajták fogására számíthatunk. A másik kölönleges éjszakai élmény a tenger fényjátéka. Világító medúzák, a planktonok foszforeszkáló fényjátéka a hajó nyomdokvizében, a naplemente és utána a holdfény játéka a tengeren, mind-mind egyedülálló élmény.

Néhány kép a halvadászatról és a zsákmányról

Halvadász programjaink éjjel és nappal
Nappali tengeri horgásztúra

Kora reggel indulunk a szállodából a Chalong kikötőbe. Hajóra szállunk és elindulunk Raya szigete felé és azonnal megkezdjük az első mélytengeri horgászatot (trolling). Utunk első „vadász” szakasza után délben érkezünk meg a sziget partjaihoz. A hajón megebédelünk, és van egy kis időnk úszkálni, sznorkelezni. Ezután a sziget egyik öblében fenekezünk, később visszaindulunk Phuket felé. A visszaúton természetesen ismét mélytengeri horgászat következik. Késő délután érünk vissza Phuketre.

Éjszakai tengeri horgásztúra

Késő délután indulunk a szállodából a Chalong kikötőbe. Hajóra szállunk és elindulunk első megállónk a Phomthep Cape, Phuket legdélibb szirtfoka felé. Itt megnézzük a csodálatos trópusi tengeri naplementét, megvacsorázunk a hajón. Tovább indulunk Kaew sziget vizeire, ahol az éjszakában megkezdjük a horgászatot. Fenekezünk és tintahalat fogunk. Továbbindulunk a Korall sziget parti vizeire. Itt két horgászhelyen is megállunk, ismét a fenekezés és a tintahal fogás a tét. Visszaindulunk Phuketre, ahova éjfélkor érkezünk vissza.
Phuket üdülés, nyaralás, program - magyarul