THAIFÖLD, Kambodzsa, Laosz, Vietnám, Burma, Malajzia, Hongkong és Japán, Kelet- és Délkelet-Ázsia csodálatos és felfedezésre váró országai, EGÉSZ ÉVBEN – és ami a legfontosabb – MAGYARUL.
Thaiföldi utazás, üdülés, programok
A Yourdestination Thailand magyar nyelvű oldala
Thaiföldi üdülési csomag körút kaland utazás
HOTLINE és INFORMÁCIÓ:

KÖZPONTI:  +36706239513

SIMILAN szigetek: 1 napos sznorkelezés, 2 napos, 3 napos felfedező túrák

Thaiföld nyugati partjától nem messze, az Andamán-tenger közepén található a Similan szigetcsoport kilenc szigete. Északról délre haladva, mintegy gyöngysor helyezkednek el az apró, jórészt lakatlan szigetek. Nevét, ami maláj eredetű, a legdélebbi szigeteken élő nomád tengeri halásztörzsekről kapta. Jelentése egyszerűen: kilenc. A szigetek élővilága egyedülállóan gazdag. Vízi világában ezerféle hal (igen, cápák is!), tengeri teknősök, rákok találhatók. Ezekkel közelebbi kapcsolatba is kerülünk, mert nem félnek az embertől.
Phuket üdülés, nyaralás, program - magyarul
Copyright: Yourdestination Thailand   WEB Management: D&D Webdesign
THAIFÖLD MAGYARUL
PHUKETI PROGRAMOK
Nemzeti parkok - Khao Sok - Khao Lak
PHUKET MAGYARUL
Küvessen minket a Facebook-on is!

A Similan Nemzeti Park csodálatos szigetvilága
50 kilométerre Thaiföld nyugati partjától, az Andamán-tenger közepén található a Similan szigetcsoport kilenc szigete. Északról délre haladva, mintegy gyögysor helyezkednek el az apró, jórészt lakatlan szigetek. Nevét, ami maláj eredetű, a legdélibb szigeteken élő nomád tengeri halásztörzsekről kapta.  Jelentése egyszerűen: kilenc.
A szigetek élővilága egyedülállóan gazdag. Vízi világában ezerféle hal (igen, cápák is!), tengeri teknősök, rákok találhatók. Ezekkel közelebbi kapcsolatba is kerülünk, mert nem félnek az embertől, ezért amint vízbe lépünk, azonnal színes kishalak kavargása vesz körül. A szigeteken sok ritka növény és madárfaj él. Kanyargó sziklaösvényeken juthatunk el az öblök feletti kilátókhoz. Felettünk tengeri sasok, egyéb vízimadarak és a szigetek különleges galambfajai köröznek.
Ezek a természeti szépségek teszik a Similan szigetcsoportot Délkelet-Ázsia legszebb és leglátványosabb terngeri nemzeti parkjává.  Ide hívjuk Önt több napos felejthetetlen barangolásunkra, vagy akár csak egy egynapos villámlátogatásra. Az is emlékezetes marad.
1 napos kiránduló programunk:
Kora reggel induluk észak felé Phang Nga tartományon keresztül a Khao Lak Nemzeti Parkba, Tap Lamu kikötőjébe. Itt hajóra szállunk, és
megkezdjük 1 napos barangolásunkat a Similan Nemzeti Park szigetvilágában. Első napunk állomásai: Koh Ba-ngu - Koh Similan - Koh Payu -
ebéd és délutáni strand program Koh Miang-on, majd visszaindulunk Phuketre.

2 napos sznorkel és felfedező programunk:
1. nap: Kora reggel induluk észak felé Phang Nga tartományon keresztül a Khao Lak Nemzeti Parkba, Tap Lamu kikötőjébe. Itt hajóra
szállunk, és megkezdjük 2 napos barangolásunkat a Similan Nemzeti Park szigetvilágában. Első napunk állomásai: Koh Ba-ngu - Koh
Similan - Koh Payu - ebéd és délutáni strand program Koh Miang-on - Vacsora, utána éjszakai tengeri szafari - Éjszakai szállás
kempingünkben.
2. nap: Reggeli után elindulunk utolsó napi programunkra: Koh Koh Payu - Koh Miang. Ebéd és délutáni szabad program, majd
visszaindulunk Phuketre

3 napos kemping és felfedező programunk:
1. Nap: Kora reggel induluk észak felé Phang Nga tartományon keresztül a Khao Lak Nemzeti Parkba, Tap Lamu kikötőjébe. Itt hajóra
szállunk és megkezdjük 3 napos barangolásunkat a Similan Nemzeti Park szigetvilágában. Első napunk állomásai: Koh Ba-ngu - Koh
kempingünkben.
2. nap: Reggeli után tovább induluk a második nap szigeteire: Koh Ha - Koh Hook - Koh Miang. Ebéd és délutáni szabad program.
Vacsora, utána éjszakai tengeri szafari. Éjszakai szállás kempingünkben.
3. nap: Reggeli után elindulunk utolsó napi programunkra: Koh Koh Payu - Koh Miang. Ebéd és délutáni szabad program, majd
visszaindulunk Phuketre.

A Similan szigetek felfedezése: hajós kirándulásaink
A meglátogatott szigetek
Amikor elkészítjük programleírásainkat, részletesen ismertetjük az általunk felkeresett helyeket, látványosságokat. Fotók és videók milliói találhatók az interneten erről a természeti csodáról. Mi sem tehetünk mást, mint megmutatunk néhány öblöt, fantasztikus természeti részletet, a halakat és a naplementét.

Részletes anyagok

Programjaink részletes leírása állandóan bővül és mindig sokkal hosszabb, mint amit egy keresőben kényelmesen lehet lapozgatni.

Töltse le a legfrissebb verziót innen: