THAIFÖLD, Kambodzsa, Laosz, Vietnám, Burma, Malajzia, Hongkong és Japán, Kelet- és Délkelet-Ázsia csodálatos és felfedezésre váró országai, EGÉSZ ÉVBEN – és ami a legfontosabb – MAGYARUL.
Thaiföldi utazás, üdülés, programok
A Yourdestination Thailand magyar nyelvű oldala
Thaiföldi üdülési csomag körút kaland utazás
HOTLINE és INFORMÁCIÓ:

KÖZPONTI:  +36706239513

Khao Lak Nemzeti Park: 1 napos kirándulások Phang Nga tartomány legszebb helyein

Phang Nga tartomány egyik legszebb szárazföldi nemzeti parkja a Khao Lak Lam Ru Nemzeti park. Mintegy húsz kilométer hosszú homokos-sziklás, pálmafás tengerpart határolja nyugatról. Innen lankás dombokon keresztül emelkedik a táj a központi részeken a keleti rész impozáns, széles platókkal, sziklacsúcsokkal megtűzdelt, esőerdőkkel borított mészkő hegységéig.
Phuket üdülés, nyaralás, program - magyarul
Copyright: Yourdestination Thailand   WEB Management: D&D Webdesign
THAIFÖLD MAGYARUL
PHUKETI PROGRAMOK
Nemzeti parkok - Khao Sok - Khao Lak
PHUKET MAGYARUL
Küvessen minket a Facebook-on is!

A Khao Lak Nemzeti Park Phang Nga tartományban
Phang Nga tartomány legszebb szárazföldi nemzeti parkja a Khao Lak Lam Ru Nemzeti park. Nevét a park központi részén elhelyezkedő Lak hegységről kapta. Mintegy húsz kilométer hosszú homokos-sziklás, pálmafás tengerpart határolja nyugatról. Innen lankás dombokon keresztül emelkedik a táj a központi részeken a keleti rész impozáns, széles platókkal, sziklacsúcsokkal megtűzdelt, esőerdőkkel borított mészkő hegységéig.
Folyói messze a keleti hegyi őserdőkben erednek, és számos gyönyörű vízesésen, zuhatagon, habzó vadvízi szakaszon keresztül haladva ömlenek a tengerbe. Vannak azonban rajtuk lassú, az őserdő talaját elöntő csendes vízű szakaszok is. Ezért aztán a vadvízi evezést kedvelők mellett, csodálatos élményt nyújtanak az őserdei kajakozást, bambusztutajozást,  a dzsungelen keresztüli „lecsorgást”, az őstermészet látványát, madarakat, fákat, virágokat  kedvelőknek. az érintetlen őserdő ösvényein barangolást kedvelőknek is.
Természetesen, a látvány része a sok kis falu, az erdőben megbúvó buddhista templomok, trópusi gyümölcs-, pálma- és kaucsukültetvények és a kis helyi éttermek kínálata is. Elefánt-táborok, helyi fa- és bambusztermék-üzemek és boltok, állandó és időszaki piacok nyújtanak remek turkálós, vásárlós szórakozást.

Néhány fénykép Khao Lak-ról
Khao Lak Safari: Reggeli után érkezik buszunk, ami végigvisz kirándulásunk helyszínein. Elindulunk észak felé a szárazföldre. Főbb állomásaink: Trópusi ültetvény - Barlang templom - Teknős projekt - Cunami múzeum - Dzungeltúra elefántháton, ebéd az elefánttábor éttermében -  Őserdei vízesés, fürdőzéssel, erdei barangolással - bambusztutajozás a folyón - gyümölcspiac. Késő délután érünk vissza a szállodához.
Khao Lak Deluxe: Reggeli után érkezik buszunk, ami végigvisz kirándulásunk helyszínein. Elindulunk észak felé a szárazföldre. Főbb állomásaink:   Trópusi ültetvégy (ananász, banán, kókust, gumi feldolgozás), Barlang és majom templom - Nini Zoo - Dzsungel és folyó túra elefántháton, elefánt show  -  ebéd az elefánttábor éttermében - Őserdei vízesés, fürdőzéssel, erdei barangolással - bambusztutajozás a folyón  - Teknős projekt  gyümölcspiac. Késő délután érünk vissza a szállodához.

1 napos kalandozás a Khao Lak Nemzeti Parkban

A meglátogatott szigetek és helyek

Trópusi ültetvény

Hogy éppen melyik, hát… Ez attól függ… Mindenképpen  egy éppen  termő déligyümölcs-ültetvény.
Ezt akkor érdemes meglátogatni, amikor éppen termést hoz az ültetvény fő gyümölcse.
Az egyenlítő környékén vagyunk, ezért minden időpontban van legalább egy helyi gyümölcs, ami éppen érik. Attól függően, éppen melyik a leglátványosabb (ananász, mangusztán, rambután, banán, egyebek), azt látogatjuk meg.
Természetesen, meg is kóstolhatjuk az éppen érő mézédes termést.

Barlangtemplom

Utunk hosszú, amíg eljutunk a Khao Sok-ba. Ennek során több gyönyörű helyen is megállunk egy kis pihenésre, kávézásra.

Ezek közül az első egy fantaszikus barlangtemplom.

Parkjában szabadon élnek a templomhoz, látogatókhoz szokott majomcsapatok. A templom meglátogatása után  játszhatunk, fényképezkedhetünk velük.

Teknőc központ

Amióta az ember megtelepedett a környéken, különösen, amióta az élménybúvárkodás is elterjedt, a trópusi tenger élővilága és a korallzátonyok is pusztulni kezdtek.
A rehabilitációs projekt célja a veszélyeztetett élőlények, a tengeri teknős és a korall megmentése és a természetes élőhely visszaállítása.
Itt megtekinthetjük a teknős tojások keltető homokpadjait, a kisteknősök nevelő medencéit és a hatalmasra nőtt tenyészállomány úszkálós mindennapjait.

Cunami Múzeum

A 2004. decemberi, több százezer életet követelő cunami  nyomai mára már nagyrészt eltűntek.
A természet  fékevesztett romboló erejének borzalmas példája az, amit itt láthatunk.
Leírni ezt nem lehet, de amint megállunk itt, azonnal megérezzük, mi történt, mi történhezett itt, ami pár perc alatt több ezer életet követelt. A Khao Lak öböl az a hely, ahol négyezer életet követeltek a partra törő hullámok és a helyiek még ma sem építkeznek itt, mert szerintük sok a kóborló szellem errefelé.

Dzungeltúra elefánháton

Meglátogatjuk a Khao Lak Nemzeti Park egyik elefánttelepét. Az ismerkedés után elindulunk őserdei „elefántolásunkra”.
Itt nincsenek utak, ösvények sem nagyon, ezért az egyetlen jármű, amit használhatunk, az elefánt. Régebben több mint ötvenezer elefánt élt Thaiföldön, és ez az állat vált Sziám címerállatává is.  Mára már csak mintegy négyezer-ötszáz maradt ezekből a fantasztikus állatokból. Egy részük a turizmus szogálatában áll, a többi vadon él, főleg az északi hegyvidékeken, illetve a déli nemzeti parkokban.

Vízesés az őserdőben

Meglátogatjuk a Khao Lak Nemzeti Park egyik legszebb vízesését, egy kis őserdei séta közben.
Itt megpihenünk egy rövid időre, és lehetőségünk lesz fürdeni és pihenni egy kicsit a vízesés alsó medencéjében.

Bambusztutajozás

Kirándulásunk során jó mélyre behatolunk a dzsungelbe. Innen visszajutni a civilizációba nem egyszerű feladat.
Bambusztutajra szállunk, és víziúton csorgunk le a folyón. A délutáni erdőben kanyargó folyó sok érdekes látnivalót kínál. Tutajosunk megáll az érdekes, különleges szépségű helyeken. Megmutat sok olyan rejtett szépségű helyet, fát, virágot, amit magunktól biztosan nem fedeznénk fel. Bőven lesz téma, amit fényképezhetünk.

Részletes anyagok

Programjaink részletes leírása állandóan bővül és mindig sokkal hosszabb, mint amit egy keresőben kényelmesen lehet lapozgatni.

Töltse le a legfrissebb verziót innen: