THAIFÖLD, Kambodzsa, Laosz, Vietnám, Burma, Malajzia, Hongkong és Japán, Kelet- és Délkelet-Ázsia csodálatos és felfedezésre váró országai, EGÉSZ ÉVBEN – és ami a legfontosabb – MAGYARUL.
Thaiföldi utazás, üdülés, programok
A Yourdestination Thailand magyar nyelvű oldala
Thaiföldi üdülési csomag körút kaland utazás
HOTLINE és INFORMÁCIÓ:

KÖZPONTI:  +36706239513

Khai (tojás) szigetek: Koh Khai Nai, Koh Khai Noi, Koh Khai Nok

Phuket legvadregényesebb részétől, Koh Sire-től keletre felfedezünk három kis magányos pöttyöt a tengerben. Ezek a Khai szigetcsoportot alkotó korallszigetek, Koh Khai Nok, Koh Khai Nai és Koh Khai Nui, a tojás szigetek. A három kis sziget természeti csodái, a napsütésben szikrázó fehér homok, a kristálytiszta és meleg víz, a lankás partokra felfutó hullámok, a korallzátonyok színes nyüzsgése kirándulók sokaságát vonzza ide.
Phuket üdülés, nyaralás, program - magyarul
Copyright: Yourdestination Thailand   WEB Management: D&D Webdesign
THAIFÖLD MAGYARUL
PHUKETI PROGRAMOK
Nemzeti parkok - Khao Sok - Khao Lak
PHUKET MAGYARUL
Küvessen minket a Facebook-on is!

A Tojás (Khai) csodálatos szigetvilága
A Khai szigeteket nem könnyű megtalálni a térképen... Azonban, ha Phuket legvadregényesebb részétől, Koh Sire-től, keletre elindulunk Kho Yao Yai déli csúcsa felé (Nézzük meg a dolgot a Googe Earth-ben, jó erős nagyításban! Megéri!), hamarosan felfedezünk három kis magányos pöttyöt a tengerben. Ezek a Khai szigetcsoportot alkotó korallszigetek, Koh Khai Nok, Koh Khai Nai és Koh Khai Nui. Nevük a thai nyelven: a tojás szigetek. Mielőtt kedvelt turista-látványossággá váltak volna, a kis lakatlan szigetek sziklái és fái a tengeri madarak zavartalan fészkelő helyei voltak. A korallhomokos partok bokrai közt a tengeri teknősök tojásrakó helyei bújtak meg.
Mára a helyzet erősen megváltozott... A három kis sziget természeti csodái, a napsütésben szikrázó fehér homok, a kristálytiszta és meleg víz, a lankás partokra felfutó hullámok, a korallzátonyok színes nyüzsgése kirándulók sokaságát vonzza ide. Az egyik sziget körül a tenger türkizkék, a másiknál sötét kobaltszínű, a harmadiknál smaragdzöld. A róluk készített fényképek (persze, ha nincsenek „agyonphotoshoppolva”) nem hazudnak. A szigetek színei csodálatosak. A homok tényleg hófehér. A tenger élővilága gazdag és nem fél az embertől. Ezért ezek a szigetek remek sznorkelező helyek, a semmi közepén. A sekély vízben, a sziklák között és a szigeteteket övező korallzátonyok felett nyüzsgő „halvilág”. ideális hely a sznorkelezésre, nemcsak a part mentén, de kicsit mélyebbre is hatolhatunk  a vízivilágba a zátonyok között, melyek csak 10-20 méterre vannak a homokparttól.
Néhány fénykép a szigetekről
Korai reggeli után busszal indulunk a Rassada kikötőbe. Hajóra szállunk, elindulunk, és megkezdjük barangolásunkat Koh Khai szigetei közt. Késő délutánig maradunk, majd visszatérünk Phuketre. Kirándulásunk állomásai: Koh Khai Nui - Koh Khai Nai (ebéd) - Koh Khai Nok.

Koh Khai  kirándulásunk
Amikor elkészítjük programleírásainkat, részletesen ismertetjük az általunk felkeresett helyeket, látványosságokat. Azonban, itt ez nem működik igazán. Túl sok a természeti szépség. DE, megmutatunk néhány partot, amit meglátogatunk.

Részletes anyagok

Programjaink részletes leírása állandóan bővül és mindig sokkal hosszabb, mint amit egy keresőben kényelmesen lehet lapozgatni.

Töltse le a legfrissebb verziót innen: